Henkilötietolain (523/1999) 10 §:n mukainen rekisteriseloste.

Suomen Tiedekoulu Oy:n rekisteriseloste 1.1.2018

Rekisterin nimi
Suomen Tiedekoulu Oy:n asiakaspalvelujärjestelmä.

Rekisterinpitäjä
Suomen Tiedekoulu Oy
Y-tunnus 2705699-5
Lonttistentie 9C, 20100 Turku

Yhteyshenkilö
Nina Kainulainen
nina.kainulainen@tiedekoulu.fi

Rekisterin käyttötarkoitus
Suomen Tiedekoulun harrasteryhmien, ip-kerhojen ja päiväleirien toimintaan osallistuvista asiakkaista syntyy asiakasrekisteri, jossa on asiakkaiden ja heidän huoltajiensa perustiedot. Rekisterin käyttötarkoitus on asiakassuhteiden hoitaminen, viestintä ja markkinointi.

Rekisterin tietosisältö
Harrasteryhmiin ilmoitettavan alaikäisen nimi, osoite ja syntymävuosi sekä muut ilmoittajan antamat mahdolliset lisätiedot sekä alaikäisen huoltajan yhteystiedot kuten puhelinnumerot, sähköpostiosoitteet.

Asiakkuuteen liittyvät tiedot, rekisteröityyn kohdistetut ja tarjotut edut, palvelut ja kampanjat sekä niiden käyttö. Palautteet, reklamaatiot ja muu asiakkuuteen liittyvä yhteydenpito, viestintä ja toimenpiteet sekä laskutukseen ja perintään liittyvä tiedot. Suoramarkkinointiluvat ja -kiellot.

Rekisterin sääntömukaiset tietolähteet
Rekisteriin kerätään asiakkaan henkilötietoja sähköisen ilmoittautumisen yhteydessä.

Tietojen luovutus
Suomen Tiedekoulu Oy ei luovuta tietoja kolmansille osapuolille.

Rekisterin suojaus
Asiakaspalvelujärjestelmän tiedot tallennetaan salasanasuojattuun tietokantaan. Rekisteriä käyttävät ainoastaan henkilöt, joiden toimenkuvaan sen käyttö kuuluu ja joille on myönnetty pääkäyttäjän myöntämä käyttäjätunnus sekä annettu tarvittava koulutus ja ohjeistus.

Tarkastus- ja kielto-oikeus
Rekisteröidyllä on oikeus tarkastaa, mitä häntä koskevia tietoja rekisteriin on talletettu. Tarkastuspyyntö tulee tehdä kirjallisena ottamalla yhteys rekisteriasioita hoitavaan yhteyshenkilöön. Tarkastuspyyntö tietojen luovuttamisesta tulee antaa kirjallisena. Tarkastuspyyntö voidaan myös esittää rekisterinpitäjälle osoitteessa Lonttistentie 9C, 20100 Turku.

Tietojen muuttaminen
Pidätämme oikeuden muuttaa näitä tietoja.

Lapsemme käy Minirobokerhossa Turussa ja olemme pitäneet opetuksesta todella paljon. Hän on kehittynyt taidoissaan huimasti.
Me ollaan tykätty kovasti siitä että olette siirtyneet nettiopetuksen. Monipuolisuus on myös mahtavaa kun noita kursseja voi ottaa sen mukaan mitä lapsi haluaa/tarvitsee. Hintakin on kohtuullinen. Me ainakin ollaan kaikkeen tyytyväisiä kaikkeen. Ei ole parannusehdotuksia.
Lastenlapsemme on yli-innostunut ja ahkerana mukana jo toista vuotta!
Tiedekoulun idea on mahtava! Tällaista harrastusta lapsille ei ole aiemmin ollut tarjolla. Ryhmän ohjaaja on hyvä lasten ohjaaja, innostava ja kärsivällinen. Lapsemme idoli😊. Toivoisimme paikkakunnallemme myös tutkijakerhoa ja koodikoulua.
Huippuharrastus lapsille, tänne lähdetään aina yhtä innoissaan!