Tyky- ja tyhypäivät

Tiedekoulun tyky- ja tyhypäivänä jokaisen sisäinen lapsi pääsee kokeilemaan ja oppimaan jotain uutta tieteestä ja teknologiasta, ilman suoristuspaineita tai kilpailua! Kiinnostaisiko oppia koodauksen perusteita? Tutustua ohjelmoinnin oppimisessa käytettäviin sovelluksiin? Entäpä haastaa työyhteisö leikkimieliseen kisaan ja rakentaa vahvaa mekaniikkaa ja ohjelmoida se toimimaan halutulla tavalla? Tai kuka keksii toimivan respeptin aineiden viskositeetin havainnollistamiseen?

Tiedekoulun toimipisteet Espoon Finnoossa, Helsingin Kalliossa & Malmilla, sekä Turun Lonttisissa tarjoavat oivan ympäristön hieman erilaisen tyky- ja tyhypäivän järjestämiseen. Vaihtoehtoisesti oivallusta ja iloa tuottava päivä voidaan toteuttaa yrityksenne omassa tai valitsemassanne toimipaikassa. Päivän ohjelma voidaan rakentaa työyhteisöllenne tai yrityksen työntekijöille ja heidän perheejäsenilleen sopivaksi. Näin päästään yhdessä kokemaan onnistumisen elämyksiä monipuolisen toiminnan myötä.

Ajankohdan varmistamme aina erikseen. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita mieleinen teema sekä ehdotus kahdesta vaihtoehtoisesta ajankohdasta ja toimipiste.

Yhdeksänvuotiasta robottikerholaista on ollut aiemmin vähän vaikea innostaa harrastuksiin. Robottikerhoon lähtemistä kuitenkin odotetaan joka kerran palavalla innolla. Tänään kommentti lomaviikon jälkeen oli: "Jee, kivaa kun tänään pääsee kerhoon! Siellä on tosi kivaa, siellä ei koskaan arvostella ketään." Kiitos, olette onnistuneet siinä tärkeimmässä!
Lapseni on harrastanut kaverinsa kanssa Robottikerhoa nyt reilun vuoden ja ollut hyvin innostunut harrastuksesta. Ohjaajat ovat olleet mukavia ja innostavia.
Robottikerho on synnyttänyt innon robotteihin, kiitos siitä. Lisäksi Tiedekoulun kurssit ovat olleet ensimmäinen harrastus, jonne lapsemme on lähtenyt mielellään. Rauhallinen, pieni ryhmä, jossa ei tarvitse kilpailla, on ollut omiaan lisäämään hänen rohkeuttaan kokeilla uutta. Eli kiitos siis kuluneista puolestatoista vuodesta.
Lopultakin 12-vuotias sai pedagogisesti taitavaa opetusta koodaamisen jalossa taidossa. Harrastuspuolella vaikeasti miellytettävä lapsi on tykännyt ja motivoitunut. Hienoa, että tällaista järjestetään! Iso kiitos henkilökunnalle ja omistajille!
Huippuharrastus lapsille, tänne lähdetään aina yhtä innoissaan!