Tyky- ja tyhypäivät

Tiedekoulun tyky- ja tyhypäivänä jokaisen sisäinen lapsi pääsee kokeilemaan ja oppimaan jotain uutta tieteestä ja teknologiasta, ilman suoristuspaineita tai kilpailua! Kiinnostaisiko oppia koodauksen perusteita? Tutustua ohjelmoinnin oppimisessa käytettäviin sovelluksiin? Entäpä haastaa työyhteisö leikkimieliseen kisaan ja rakentaa vahvaa mekaniikkaa ja ohjelmoida se toimimaan halutulla tavalla? Tai kuka keksii toimivan respeptin aineiden viskositeetin havainnollistamiseen?

Tiedekoulun toimipisteet Espoon Finnoossa, Helsingin Kalliossa & Malmilla, sekä Turun Lonttisissa tarjoavat oivan ympäristön hieman erilaisen tyky- ja tyhypäivän järjestämiseen. Vaihtoehtoisesti oivallusta ja iloa tuottava päivä voidaan toteuttaa yrityksenne omassa tai valitsemassanne toimipaikassa. Päivän ohjelma voidaan rakentaa työyhteisöllenne tai yrityksen työntekijöille ja heidän perheejäsenilleen sopivaksi. Näin päästään yhdessä kokemaan onnistumisen elämyksiä monipuolisen toiminnan myötä.

Ajankohdan varmistamme aina erikseen. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita mieleinen teema sekä ehdotus kahdesta vaihtoehtoisesta ajankohdasta ja toimipiste.

Poikani on tykännyt käydä tiedekoulussanne todella paljon ja itsenikin mielestä toimintanne on oikein hienoa ja arvokasta.
Lapseni on harrastanut kaverinsa kanssa Robottikerhoa nyt reilun vuoden ja ollut hyvin innostunut harrastuksesta. Ohjaajat ovat olleet mukavia ja innostavia.
Lapsemme käy Minirobokerhossa Turussa ja olemme pitäneet opetuksesta todella paljon. Hän on kehittynyt taidoissaan huimasti.
Kiitos paljon kivasta kerhosta! Ensimmäinen harrastus, missä poikani viihtyy!
Löytyi meidänkin pojalle harrastus, joka jaksaa viikosta toiseen kiinnostaa.