Robo- ja Tutkijasynttärit

Tiedekoululla Espoon Finnoossa, Helsingin Kalliossa & Malmilla, sekä Turun Lonttisissa järjestämme jokaisen legorakentelijan tai tutkijan unelmasynttärit! Teemasynttäreillä lapset oppivat ja viihtyvät varmasti. Suunnittelemme teeman kutsuttujen lasten määrän ja iän mukaan. Näin varmistamme iloa ja oivallusta täynnä olevat synttärijuhlat!

Syntymäpäiviä voidaan järjestää:

• lukukauden aikana (vko 34-20)

• Espoon Finnoossa lauantaisin klo 15.30 alkaen
• Helsingin Kalliossa & Malmilla lauantaisin klo 15.30 alkaen
• Turun Lonttisissa lauantaisin klo 15.30 alkaen

• lukukauden ulkopuolella (vko 21-33) myös muina aikoina, kysy lisää!

Teemapakettiin kuuluu:

• ohjattu legorakentelu TAI luonnontiedetutkimukset
  • herkkupöytä
  • onnittelulaulut
  • pdf-syntymäpäiväkutsu

Synttäreiden kesto: 1,5 h
Osallistujien lukumäärä: syntymäpäiväsankari + max 10 lasta
Hinta: 280 €

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita toimipiste, valittu teema (robotti vai tutkija) sekä ehdotus kahdesta vaihtoehtoisesta ajankohdasta. Ajankohdan varmistamme aina erikseen.

Lapseni on harrastanut kaverinsa kanssa Robottikerhoa nyt reilun vuoden ja ollut hyvin innostunut harrastuksesta. Ohjaajat ovat olleet mukavia ja innostavia.
Lapsemme käy Minirobokerhossa Turussa ja olemme pitäneet opetuksesta todella paljon. Hän on kehittynyt taidoissaan huimasti.
Mukavaa lapsellamme on aina minirobottikerhossa ollut.
Tiedekoulun idea on mahtava! Tällaista harrastusta lapsille ei ole aiemmin ollut tarjolla. Ryhmän ohjaaja on hyvä lasten ohjaaja, innostava ja kärsivällinen. Lapsemme idoli😊. Toivoisimme paikkakunnallemme myös tutkijakerhoa ja koodikoulua.
Tiedekoulu vaikuttaa mielenkiintoiselta. Tämä on ollut oikein mukava lahja isovanhemmilta innokkaalle legorakentajalle, vanhemmatkin tykkäävät.