Robo- ja Tutkijasynttärit

Tiedekoululla Espoon Finnoossa, Helsingin Kalliossa & Malmilla, sekä Turun Lonttisissa järjestämme jokaisen legorakentelijan tai tutkijan unelmasynttärit! Teemasynttäreillä lapset oppivat ja viihtyvät varmasti. Suunnittelemme teeman kutsuttujen lasten määrän ja iän mukaan. Näin varmistamme iloa ja oivallusta täynnä olevat synttärijuhlat!

Syntymäpäiviä voidaan järjestää:

• lukukauden aikana (vk 34-20)

• Espoon Finnoossa lauantaisin klo 15.30 alkaen
• Helsingin Kalliossa & Malmilla lauantaisin klo 15.30 alkaen
• Turun Lonttisissa lauantaisin klo 15.30 alkaen

• lukukauden ulkopuolella (vk 21-33) myös muina aikoina, kysy lisää!

Teemapakettiin kuuluu:

  • ohjattu legorakentelu tai luonnontiedetutkimus
  • herkkupöytä
  • onnittelulaulut
  • pdf-syntymäpäiväkutsu

Synttäreiden kesto: 1,5 h
Osallistujien lukumäärä: syntymäpäiväsankari + max 10 lasta
Osallistuminen: sankari ja vieraat osallistuvat juhliin itsenäisesti ilman omaa aikuista
Hinta:
280 €

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme ja ilmoita toimipiste, valittu teema (robotti vai tutkija) sekä ehdotus kahdesta vaihtoehtoisesta ajankohdasta. Ajankohdan varmistamme aina erikseen.

Loistavaa toimintaa kaikille pienille insinööreille ja tutkijoille! Opetussuunnitelma ja opetusteemat on suunniteltu pedagogisesti erittäin taidokkaasti ja lapsilähtöisyys on huikeaa. Mitään hassuja propellihattuja täällä ei näy vaan toiminta on suunnitelmallista, pitkäjänteistä ja todella laadukasta. Kiitos ja suosittelut!
Lasten rohkaiseminen itsenäiseen työskentelyyn ja luovuuteen on varmasti hyvä linja, oma lapseni taisi vain perfektionistina pettyä kun tehty rakennelma ei toiminutkaan heti kuten oli ajatellut. Eilen Robottikerhosta tuli joka tapauksessa kotiin tosi iloinen lapsi, nyt rakennetut autot ajoivat jo kilpaa. ;-)
One of the best kid's club we ever tried! Highly recommend.
Lastenlapsemme on yli-innostunut ja ahkerana mukana jo toista vuotta!
Koodikoulu on ollut hauskaa ja havainnollista ja hienoja projekteja on jo syntynyt. Videot ovat kyllä itsessään oikein selkeitä ja havainnollisia, niistä kehuja! Innostuksen herättäminen on tärkeintä. Oppiminen seuraa kyllä perästä. Ja innostusta on ainakin alkusyksyn perusteella hyvinkin havaittavissa J

Seuraa meitä somessa