Digitaalinen piirtäminen 1

Laajuus: 30 oppituntia

Ikäsuositus: 11+ vuotta

Ryhmän kuvaus: Digitaalinen piirtäminen 1 -ryhmässä oppilaat tutustuvat digitaalisen piirtämisen perusteisiin, sovelluksien käyttöön ja erilaisiain tekniikoihin käyttäen tablettia ja digikynää. Tutustumme ihmiskehon ja sarjakuvahahmon piirtämiseen, ihmishahmon kasvojen piirtämiseen eri suunnista, värien käyttöön ja varjostukseen.

• lapsi oppii digitaalisen piirtämisen peruskäsitteet ja termit
  • lapsi oppii käyttämään visuaalisia sovelluksia ja tekemään niiden avulla digitaalisia piirroksia
  • lapsi oppii eri tekniikoilla digitaalisen piirtämisen perusteita
  • lapsi oppii oman digitaalisen piirroksen suunnittelun ja toteutuksen vaiheet

Digitaalinen piirtäminen 1 -taso muodostuu Digitaalinen piirtäminen 1lk1 ja Digitaalinen piirtäminen 1lk2 lukukausista.

Jokaisella oppitunnilla on oma teemansa, jonka tavoitteena on, että lapsi oppii aiheena olevan perusteorian ja pääsee soveltamaan sitä heti käytännössä harjoitusten, tehtävien ja omien projektin kautta.

Välineet: Tiedekoulun tabletit ja digikynät.

Kevätlukukausi on käynnissä

Tiedekoulun kevätlukukausi 2024 starttasi tammikuussa viikolla 3 ja 4, jee!

- Mietinnässä jo syksy ja tulevan lukuvuoden ryhmät? Lukujärjestys ja ilmoittautuminen avautuu huhti-toukokuun aikana. Pysy kuulolla! -

Digitaalinen piirtäminen 1 on mahtava valinta!

Hups, Digitaalinen piirtäminen 1 -ryhmiä ei ole juuri nyt tarjolla, katso muita Ohjelmointi vaihtoehtoja täältä ›