Makerspace

Ikäsuositus: 11+ vuotta

Ryhmän kuvaus: Projektityöskentelyn tasoryhmä Koodikoulun tai Robottikerhon 3–5 tasot (tai vastaavat) käyneille. Sovelletaan jo opittuja taitoja ja tehdään lukukausittain vaihtuvia projekteja.

• oppilas syventää mekaniikan ja rakenteiden sekä ohjelmoinnin osaamistaan edelleen
  • oppilas oppii rakentamaan, suunnittelemaan ja ohjelmoimaan liikkuvia, monimutkaisia mekaanisia rakenteita ja koneen osia
  • oppilas oppii ratkaisemaan itsenäisesti ongelmia ja etsimään tietoa
  • oppilas osaa soveltaa oppimaansa käytännössä ja löytää erilaisia toteutustapoja

Makerspace-ryhmässä tehdään vaihtuvia projekteja itsenäisesti sekä pareittain.

Lukuvuoden 2024-2025 harrastusryhmät

Ilmoittautuminen uudelle lukuvuodelle on auki, jippii! Paikat varataan ilmoittautumisjärjestyksessä, toimi ripeästi. Syyslukukausi 2024 käynnistyy elokuussa viikolla 34.

Iloisia uutisia! Uusi toimipiste Seinäjoella ja ryhmiä jälleen myös Joensuussa sekä Lahdessa.

Tervetuloa uudet ja jatkavat tiedekoululaiset!

Makerspace on mahtava valinta!

Melkein maalissa, valitse vielä sinulle sopiva paikka ja ajankohta.

Vaihe 1
Kaupunki