Makerspace

Laajuus: 30 oppituntia

Ikäsuositus: 11+ vuotta

Ryhmän kuvaus: Sovelletaan jo opittuja taitoja ja tehdään lukukausittain vaihtuvia projekteja itsenäisesti sekä pareittain. Projektityöskentelyn tasoryhmä Koodikoulun tai Robottikerhon 3–5 tasot (tai vastaavat) käyneille.

Oppimistavoitteet:

• lapsi syventää mekaniikan ja rakenteiden sekä ohjelmoinnin osaamistaan edelleen
  • lapsi oppii rakentamaan, suunnittelemaan ja ohjelmoimaan liikkuvia, monimutkaisia mekaanisia rakenteita ja koneen osia
  • lapsi oppii ratkaisemaan itsenäisesti ongelmia ja etsimään tietoa
  • lapsi osaa soveltaa oppimaansa käytännössä ja löytää erilaisia toteutustapoja

Toteutus:

Makerspace-ryhmässä tehdään vaihtuvia projekteja itsenäisesti sekä pareittain.

Lukuvuoden 2024-2025 harrastusryhmät

Ilmoittautuminen uudelle lukuvuodelle on auki, jippii! Paikat varataan ilmoittautumisjärjestyksessä, toimi ripeästi. Syyslukukausi 2024 käynnistyy elokuussa viikolla 34.

Ilmoittaudu viimeistään 31.5. ja nappaa 25 € Early Bird -etu syyslukukauden lukukausimaksusta.

Iloisia uutisia! Uusi toimipiste Seinäjoella ja ryhmiä jälleen myös Joensuussa sekä Lahdessa.

Tervetuloa uudet ja jatkavat tiedekoululaiset!

Kesän päiväleirit

Kesän päiväleireille (vko 23-26 & 31) on ilmoittautuminen auki. Ilmoittaudu heti ja varmista paikka sekä leirin muodostuminen, leirit täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Tervetuloa mukaan Espoon Finnooseen, Helsingin Kallioon & Malmille, sekä Turun Lonttisiin!

Makerspace on mahtava valinta!

Hups, Makerspace -ryhmiä ei ole juuri nyt tarjolla, katso muita Robotiikka vaihtoehtoja täältä ›